tjabba

95frågor.
1. Fullständigt namn? - signe matilda selander, hela jävla namnet. man skulle kunna säga att jag heter signe matilda selander nilsson också, haha.
2. Ålder? - 13, MEN JAG FYLLER SNART 14!
3. Var bor du?- östersund.
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och bror
5. Färg på ditt hus? - jag vet inte xD
6. Hus eller lägenhet? - hus!
7. När är du född? - 18 november 1997!
8. Klass? - 8D
9. Vilket år tar du studenten? - 2016, woopwoop!
10. Något jobb? - inget ännu
11. När gick du upp i morse?- halv sju o.O
12. När ska du sova? - jag vet inte, när jag känner för det?
13. Duschat idag? - nej, inte än
14. Kramat någon idag? - nee :(
15. Pussat någon idag? - nej.
16. Vad har du ätit idag? - chokladbollar :D
17. Dagens klädsel? - jeans, mössa och gråahuvtröjan <3
18. Dagens smink? - inget!
19. Dagens sötnos? - andré <33333333
20. Dagens roligaste? - jenny och jag!

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - jarå <3
22. Hur många har du kysst? - några stycken
23. Vem kramade du senast? - adam?
24. Hur många har varit otrogen mot dig? - inga vad jag vet?
25. Har du pojk/flickvän? - aup
26. Vem pratade du med i telefon senast? - jennypenny
27. Vem fick du senast sms ifrån? - adam

FAVORIT:
28. Film? - love and other drugs
29. Låt?- kalla mig - vapnet och alla maggios låtar <333
30. Mat?- typ inget?
31. Dryck?- cola!
32. Färg? - alla fan!
33. Stad? - göteborg
34. Land? - norge, hihihi och svergie ibland
35. Ämne i skolan? - HK!
36. Människa? - alla snälla <3

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? - jag vet inte :o
38. Personen du kysste? - adam
39. Gången du spydde? - flera månader sen
40. Gången du grät? - idag, haha emo, nerå
41. Pizzan du åt? - länge sen :(
42. Gången du var i Göteborg? - något år sen
43. Gången du va i Stockholm? - halv år sen typ
44. Gången du var full? - har inte varit det
45. Gången du var hög? - aldrig varit (;

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? - båda!
47. Hund eller katt? -
hund
48. hemmakväll med familj eller myskväll med pojk/flickvän? MYSKVÄLL MED ADAM!
49. Tvspel eller datorspel? - tvspel is the shit!
50. Singel eller upptagen? - upptagen.
51. Hångla eller ha sex? - haahhaha
52. Lunarstorm eller helgon eller playahead? - va?
53. Ragga eller bli uppraggad? - båda fan!
54. Big Brother eller Prardise hotel? - paradisehotel*
55. Blont eller svart hår? - svart hår är så jävla snyggt, så ja svart hår!
56. Blåa ögon eller bruna? - spelar ingen roll!
57. Choklad eller lakris? - choklad!!
58. Göteborg eller stockholm? - göteborg!
59. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänsterhänt vafan! :D
60. Coca cola eller fanta? - C O L A
61. Pizza eller kebab? - pizza!
62. Randigt eller prickigt? - randigt!
63. Älska eller älskas? - BÅDA!
64. Leva eller dö? - leva!

ANTAL:
65. Personer du älskar? - mångamånga
66. Personer du hatar? - några stycken elaka människor!
67. Gånger du varit full? - zero
68. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - jag vet inte :o
69. Glassar du ätit på en dag? - allt för många.
70. Festivaler som varit bra detta året? - 1 :(
72. Gånger du varit hög? - never.
73. Personer som du saknar du nu? -  för många :(
74. Gånger ditt hjärta brustit? - mångamånga gånger :'(

VEM:
75. Vill du kyssa nu? - adam
76. Ska du träffa imorgon? - emelie tror jag
77. Sjöng du senast för? - moi
78. Hade du senast en msn-konversation med? - benjamin! :D
79. Spelade du tvspel med senast? - adam, tror jag
80. Vill ta med på resa nu? - jenny och jonas, fyfan va kul det hade varit!
81. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hitler.. hatar han! :(
82. Förkänar att dö? - ingen tror jag :o
83. Är söt? - massor
84. Vill du sova jämsides med i natt? - adam!

VAD:
85. Gör dig glad? - jonas <3
86. Gör dig ledsen? - när folk är så fucking taskig osv..
87. Vill du helst göra nu? - ha sommarlov!
88. Önskar du att du slapp göra? - gå i skola!
89. Vill du ha nu? - PENGAR!
90. Önskar du dig precis nu?- en resa till USA eller nått :)
91. Längtar du till? - vintern!
92. Tycker du om dina betyg? - nej..
93. Ångrar du i ditt liv? - för mycket.
94. Är det bästa som hänt dig? - mina kära vänner och adam <3
95. Hur mycket är klockan? - 18:14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0