The meaning of life is to give life a meaning

Hur bor du: jag bor i ett hus ;)
Brukar du komma i tid: jaaa!
Hur lång är du: 160..
Kan du laga mat: nej :(
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i skolan
Vad har du på dig just nu: tröja och shorts
Har du någon fobi: typ inte :o
Hade du en bra kväll igår: japp!
Vilket är ditt senaste inköp: en bh
Din favoritdryck på morgonen: c-vitamin
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mormor
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: en ljuslykta
Vem snackade du med senast: eric :)
Varm favoritdricka: choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten :D
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte
Saknar du någon just nu: japp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: när folk NYPER MIG, kittlar mig eller snackar bullshit :(
Någon jag stör mig på: SKOLAN!!!
Intressen: skratta och ha kul :D
Senaste person du kramade: vet inte, adam kanske
Senaste person du ringde: adam
Senaste person som ringde dig: linn  
Vad drack du senast: saft
Vill du ha barn: inte nu
Längtar du till din nästa födelsedag: JAAA
Har rakat dina ben någon gång: gudja!
Är du sugen på något nu: aa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: olika, händer ibland att jag dricker det :)
Använder du hudkräm: yessir
Attraheras du av män med skägg: ahhaha ne. men stubb är sexigt.. ;)
Micro-pop eller poppa själv: POPPA SJÄLV!
Brukar du baka: ne
Röstade du i det senaste valet: nepp
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja
Vilken låt lyssnade du senast på: dina armar - monty
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja
Vad tycker du är äckligt: allt, typ
Har du pengar på mobilen: aa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0