Shut up and smile

jag har insett att min senaste kyss: var jättejätte bra, precis som alla andra med adam :')
jag har insett att: jag har världens bästa
jag har lärt mig: att jag är skit dålig i skolan..
jag trodde aldrig att: allt skulle förändras så sjukt jävla mycket
jag lyssnar på: SKIT BRA MUSIK!!!
jag pratar: om tråkiga saker
jag tycker om: mina fina vänner <33333
jag avskyr när folk: är fuckedup.
min bästa vän är: jonas, denise, ida och jenny, hihi <3
min första bästavän heter: ida, sara och bettan
kärleken kan: grymt bra!
bästa tiden i mitt liv var: 2010
jag har misst: en av mina närmaste vänner..
om jag fick en sak i hela världen: skulle det vara flera tusen miljoner! :D
jag är: glad!
när jag borstar tänderna: gör jag det alledes för snabbt
när jag lagar mat: blir det alltid alltid dåligt.
jag tänder på: fina ögon :')
det sexigaste yrket är: brandman, helt klart. eller polis, hahahah
det är charmigt när: killar spelar gitarr och sjunger
jag är rädd för: att någon nära ska försvinna
den värsta känslan är: när man är tom
den bästa känslan är: när man är så fucking glad att man hoppar och skriker av glädje! :D
jag är bäst på: att vara bäst!!
jag är sämst på: sjunga :(
om jag var ett djur skulle jag vara:helt klart en fisk
jag kommer alltid att vara: cool
det finaste som finns är: adam och mina vänner
i sommar: SKA JAG HA SÅ KUL!!!!
sist jag grät var: idag (på filmen dock)
jag kan: städa o.O
jag kan inte: vissla
när jag vill tänka går jag: och lyssnar på musik
när jag bakar så bakar jag: sanningen är att jag hatar att baka och jag gör aldrig det
min mobiltelefon är: sämst men endå en av mina närmaste <33
när jag vaknar på morgonen: vill jag fan alltid somna om
innan jag går och lägger mej: smsar jag, hehe
just nu tänker jag på: ATT JAG VILL ÅKA TILL STOCKHOLM OCH SE AVICII!!!!!!!
bebisar är: söta men fan as jobbiga..
idag har jag: haft en väldigt mysig dag!
ikväll ska jag: sova, hehehe
imorgon kommer jag: dygna med benjaaamin :D
jag vill verkligen: åka utomlands, nununu

drog ett tidsfördriv-test-groj. ska sova nu, tror jag hejsvejs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0