++

Vem var den senaste killen du pussade? -  adam!
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - inte för jag räknar med 85, haha nerå, ingen anning
Gillar du nån nu? - yessir!
Vad gjorde du inatt? - satt vid datan,
Och i förrgår natt? - då sov jag nog
Vad gör du innan du ska sova? - smsar, lol
Kan du prata med din mamma om allt? - nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - yees
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? - jag blir alltid glad då :D
Choklad eller glass? - glass
Stövlar eller sneakers? - sneakers
Kjol/klänning eller jeans? - jeans!
Hårfärg: blont
Längd: 160
Frisyr: till nyckelbenen typ
Ögonfärg: blå, tror jag
Skostorlek: 36/37
Humör: ibland sur/ledsen ibland glad
Vänster eller högerhänt: vänster is da shit!
Har du nånsin varit kär? - japp
Tror du på kärlek? - aa
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - aa
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja..
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - ja
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - yep
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - ne
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ibland
Skulle du vilja vara längre? - JAAA!!!
Skulle du vilja kyssas nu? - jaa
Kan du röra på öronen? - haha ne
Kan du slicka dig på näsan? - japp
Kan du kolla i kors med ögonen? - aa
Kan dina föräldrar lita på dig? - tror inte det, men jag tycker att dom kan de
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - om jag vill
Kan du va på en fest utan att dricka? - ja
Kan dina vänner lita på dig? - japp
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - kanske..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? -  ja faktiskt :o
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - ne
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - ne
Har du blivit påkommen när du har haft sex? - haha lol, halft ;)
Har du ljugit på någon fråga än då? - nä
Vem älskar du? - adam, vännerna och familjen
Vem är den bästa artisten/gruppen? - LMFAO, helt klart!
Vem pratade du senast i telefon med? - adam tror jag
Vem är snällast i världen? - jonas
Vem vill du prata med nu? - adam
Vem sov du senast med? - adam tror jag
Vem vet allt om dig? - adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0