Jajaja




den sista bilden ska jag snacka lite om. en klänning som jag hittade i garderoben idag, helt bortglömd. har aldrig andvänt den, köpt från gina för 200kr eller mer, förra året köpte jag den och nu undrar jag om någon av mina läsare är sugen på att köpa den?:) kommentera isåfall-

Mamma kom hem med en fin klänning som jag ska ha på skolavslutningen (finare irl) och ett vanligt svart linne, det satt bra. Och ja jag är medveten om att mina ben ser helt fuckedup, feta knän(fyfan va fult, hahah, men det beror inte på fotbollen) fula osv, men tråkigt nog är det resultatet när man spelar fotboll, fula muskler och så :( Haha, fan vad gör man inte för något man älskar?
Apropå fotboll, ska snart, ok snart och snart, halv sju så sticker jag iväg på träning, skönt, jorå.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Matildaaa, den var jättesöt! Vad säljer du den för? (::

2011-05-05 @ 17:25:05
URL: http://theaprilsky.blogg.se/
Postat av: hanna

MATILDA JAAAAAAAAAAG

2011-05-05 @ 18:51:40
URL: http://hannasofiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0