E du mongo? Kan du få smaka baaaaajs

Hej eller något annan hälsningsfras. Hur mår ni? Jag mår bra. Dagen har ju spenderas på Grönan, har åkt Nyckelpigan, Flygande Elefanter, Lilla Parishjulet och andra barn karuseller, hur ballt? Haha, jag var den enda som skrek. Har jag nämnt att jag avskyr fucking äckliga karuseller slash bergodalbanor(och nej jag vet inte hur det stavas)? Nu har jag det.
Imorgon bär det av hem också, längtar faktiskt.
Lägger upp exat alla bilder då, antar att dessa inlägg är tråkiga och att ingen av er läser detta.
Kysspårumpan-

Kommentarer
Postat av: andrea

haha, åh! äntligen en som är lika som mig, JAG HATAR KARUSELLER! uschh.. haha :')

2011-05-15 @ 10:05:02
URL: http://andreaalousie.blogg.se/
Postat av: ETT SAK.

Hejsan Matilda!

Jag skulle gärna vilja be om din hjälp. Skulle du kunna hjälpa mig med en sak som gäller design?

Jag undrar nämligen hur du har fått rubrikerna att sitta mittencentrerat (det vet jag inte hur det stavas..?)

Jag skulle va jävligt tacksam ifall du presenerade det i din blogg :)

Förresten så älskar jag din blogg! <3

2011-05-15 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0