Jajajajaja

En frukt - äpple, fast nu är jag ju inte hundra på om det är en frukt.
En glass - PIGILIN!
En kusin - elias
En Nalle Puh-figur - ior, klar!
En tidning - illustrelad vetenskap
En webbsida - facebook, hihi
En person över 60 år - bull mormor :)
En person under 10 år - no idea, men jennys lillebror
En tv-reklam - ica reklameeen
En godissort - FIZZY BUBBLE!!
En katt - katten gustaf ffs.
En Disneyfigur - musse pig :')
En dansbandsgrupp - patriks combo, hoho
En stad - göteborg!
En rastaktivitet - hoppa hopprep
En sommarpratare - wuut?
En sommarsysselsättning - äta glass
En danstyp - tango!

Bästa.....
- Artist från Idol? kollar inte på idol ;)
- Smycke du äger? lol, äger typ inga smycken, men mitt halsband som jag fick av emma :D
- Kusin? alla mina kusiner, hoho
- Chipssort? souer cream onion (JAG VET INTE HUR DET STAVAS, MEN NI FATTAR)
- Blomma? ros!
- Fredagsmat? planka
- Skolämne? hk eller livskunskap,
- Lov? sommarlov :D:D:D
- Kulglass-smak? melon!
- McDonalds-meny? happy meal!
- Skotyp? converse
- Parfym? dkny!
- Sommar-idrott? fotboll!
- Dansbands-låt? lyssnar inte på sån skit
- Håruppsättning? hästsvans eller sneflätaaaa
- Sommar-plåga? om sanningen ska fram, yeyey
- Nöjesfält? grönan!
- Kungafamiljs-medlem? kungen själv,
- Kortspel? finns i sjön!
- Regnbågsfärg? alla :)
- Astrid Lindgren-figur? lotta
- Hundras? bulldog!!!!
- Lunchställe? mcdonald
- Månad? november, bara för jag fyller år då :)

Vem skulle du helst ta med dig till....
- En öde ö? någon rolig person :)
- Nästa biobesök? pengar
- En lektion i matematik? penna, sudd, hjärnan.
- En makeover-studio? ingen anning.
- Ett stall? skulle förfan aldrig gå till ett stall!
- En Justin Bieber-konsert? någon som gillar han, haha
- En resa till Paris? KAMERAN!
- En utflykt i vildmarken? varma kläder och min parfym ;)
- Liseberg? kompisar!
- Ett jobbigt tandläkarbesök? musik.
- Kolmården? mat, så jag kan mata djuren ;)
- En jobbig släkting? mobilen
- En shoppingrunda på stan? pengar och sånt
- En fin restaurang? någon fin person
- Din pojkvän/flickvän? parfym, haha
- En fotbollsmatch? jadu, fotbollsskor?
- En kurs i gott uppförande? ett dåligt jävla piss humör :D

Senaste....
- Tidning du läste? frida, hos linn!
- Glass du åt? ingen anning
- Person som ringde dig? jeeenny
- Person du skickade sms till? adam!
- Person du kramade? william,
- Bloggkommentar du störde dig på? no idea
- Människa du såg IRL? mamma tror jag,
- Måltid du åt som var äcklig? nyss, äckliga popcorn..
- Person du blev sams med efter ett bråk? kommer inte ihåg, adam tror jag
- Kompis du träffade? linn :)
- Sms du skrev? ''stanna hemma :)<3'' står det :)
- Glopord du fick? och det är?
- Grej du slängde? vet inte
- Gången du hörde Eric Saades låt Popular? har aldrig hört klart på den
- Spel du vann? vet inteeee
- Kändis du såg? hihi, ingen anning
- Blogg du besökte för sista gången i ditt liv? vet inte, någon dålig antar jag
- Borttappad grej du hittade? men jag vet inte
- Teknikpryl som gick sönder? jaaag vet inte
- Lärare du såg IRL? matte läraren igår
- Syskon du fick? ja, när william kom till liv
- Nalle Puh-grej du såg? vet inte
- Godissort du åt? random godis
- Chipssort du åt? äckliga chips var det iallafall
- Ord du suddade på papper?  vet inte
- Bio du ställde in? men bläää, ingen anning
- Läkarbesök du gjorde? tandläkern för ett tag sen
- Oledig dag du hade? no idea
- Fråga du fick? ''jo vad ska jag göra ? <3'' var den senaste frågan jag fick.

vetavetaveta.blogg.se

yeye, nolifer :D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0