Dag 03 - Dina föräldrar


Mi madre heter Carina Nilsson och om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur gammal hon är. Iallafall, hon är kort. Mina vännor säger att jag är kort, jag är längre än mamma. Så där är mamma skit kort. Hon jobbar på Kappahl och hon fixar upp allting hemma.
Ibland verkligen avskyr jag min mamma men för det mesta älskar jag henne. Hon är fin och snäll.

.
Mi padre heter Karl Selander (kallas för kalle då), ingen anning om hur gammal han är heller, haha. Han jobbar på Jämtkraft som ingengör (no idea om hur ''ingengör'' stavas). Pappa är stor och biff, sjukt stark och jag kan ju säga så här, jag har fått mina muskler ifrån mamma.
Samma sak med pappa, ibland avskyr jag han men för det mesta älskar jag han. Han är sjukt snäll och fin :)


Och om jag skulle vilja bestämma så skulle jag vilja heta Matilda Selander Nilsson eller Matilda Nilsson Selander-

Kommentarer
Postat av: Irre

Matilda nu ska du få ett tips av mig

www.birthday.se

Där kan du se hur unga dina föräldrar är..fina bilder på dom :)

2011-06-16 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0