Dag 02 - En skada

Tar nog den nysate skadan.

Skulle hoppa över Jonas (han böjde sig dock ner lite) men jag kom inte över, ramlade bakåt och slog i ryggen slash rumpeeeen, har nog aldrig grinat så där mycket som jag gjorde, har aldrig varit så där rädd som jag var.
Mia (skolsystern) kom och sa att vi skulle ringa ambulansen, ni kan ju fatta hur rädd jag blev då. Hade aldrig åkt ambulans förut. När plingplling taxin kom så satte dom mig på en bår, spände fast mig och satte på mig värsta halskragen. Och i mina tankar flög dessa ord omkring ''Matilda, du är förlamad i hela ryggen''. När jag kom till akuten blev jag direkt skickad till en orped (en som kollar vart man har ont osv.). Han kollade mig lite och sen fick jag åka till röngten. Senare visade det sig att jag hade en blödning i högra rumpeeen. Fick ett par kryckor sen var allt bra, typ. Kommer inte ihåg så himla mycket av det som hände, mina vännor har berättat det mesta för mig.
Sen ramlade jag igen. Blev alltså skjusad på cykeln av Johanne. Vi körde in i Jenny, så alla tre ramlade. Fick värsta skrubbsåren och jag gjorde illa min rump och vrickade foten, fyfan va klantig jag är :( Menmen, det gick ok iallafall.


yeye, kryckmatilda-


Kommentarer
Postat av: lise

men matilda, det heter orTOped! haha <333

2011-06-15 @ 15:31:43
URL: http://ingenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0