-

Anonym om Det var så jävla mycket:
Jag äälskar ditt födelsemärke du har på kinden. Det visar verkligen att du är du, och man ser att du inte skäms över det för det är så fint! Jag vill också ha något som är unikt och är jag.. :(
svar: jag ville svara på den dära frågan. tack för det första och sen vill jag att du ska veta, jag skäms över det, jag gör det jätte mycket. faktum är att jag ska ta bort det, helt, kanske om det går. jag skulle kunna göra vad som helst, för det förstör hela mig, det är andledningen till att självförtroendet faller ner till botten, att jag blir så otroligt osjälvsäker och att jag ligger och grinar på kvällarna och säger till mig själv ''fyfan vad ful jag är''.
det får mig att känna mig så jävla ful (vilket jag är också). ville bara säga det..

Kommentarer
Postat av: emeliee

matilda min älskade vän. jag vet att du känner så men du ska veta att jag älskar det verkligen, jag tycker att det är så himla fint och jag själv skulle gärna vilja ha ett födelsemärke där. du är världens bästa, vi ska träffas på torsdag va? jag älskar dig!

2011-06-14 @ 21:24:29
URL: http://ekma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0