Yeyey

Jag har absolut inget att göra, hihi

95frågor.
1. Fullständigt namn? - matilda selander
2. Ålder? - 13
3. Var bor du?- fula tråkiga östersund
4. Bor tillsammans med? - mi familia
5. Färg på ditt hus? - vet inte, haha
6. Hus eller lägenhet? - hus!
7. När är du född? - 18november1997.
8. Klass? - 8D o.O
9. Vilket år tar du studenten? - 2016, :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:Dd.D:
10. Något jobb? - nä
11. När gick du upp i morse?- tolv tror jag :)
12. När ska du sova? - när jag är trött nog för att sova.
13. Duschat idag? - ja:)
14. Kramat någon idag? - ja :)
15. Pussat någon idag? - aa :)
16. Vad har du ätit idag? - godis!
17. Dagens klädsel? - fula äckel kläder.
18. Dagens smink? - inget!!
19. Dagens sötnos? - adam :')
20. Dagens roligaste? - jag, us usal.

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - japp!
22. Hur många har du kysst? - jag räknar inte.
23. Vem kramade du senast? - adam.
24. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen, hoppas jag.
25. Har du pojk/flickvän? - ja-
26. Vem pratade du med i telefon senast? - jenny
27. Vem fick du senast sms ifrån? - benjamin :D

FAVORIT:
28. Film? - alla :D
29. Låt?- jag tycker att många är bra!
30. Mat?- pannkaka :D
31. Dryck?- COLA!
32. Färg? - alla!
33. Stad? - inte östersund iallafall....
34. Land? - USA!!
35. Ämne i skolan? - hk, hihi
36. Människa? - alla snälla!

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? - kalle anka, hihi :o
38. Personen du kysste? - adam!
39. Gången du spydde? - hm.. vet inte,
40. Gången du grät? - nyss, haha jävla emo.
41. Pizzan du åt? - allt för länge sen :(
42. Gången du var i Göteborg? - vet inte.
43. Gången du va i Stockholm? - två månader sen, exat!
44. Gången du var full? - haha
45. Gången du var hög? - hej

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? - vitt, svart. nä, jag vet inte
47. Hund eller katt? - hund
48. hemmakväll med familj eller myskväll med pojk/flickvän? MYSKVÄLL MED ADAM!
49. Tvspel eller datorspel? - tvspel!
50. Singel eller upptagen? - upptagen, rightnow.
51. Hångla eller ha sex? - haha
52. Lunarstorm eller helgon eller playahead? - inget av dom!
53. Ragga eller bli uppraggad? - bådafan! haha
54. Big Brother eller Prardise hotel? - paradise hotel.
55. Blont eller svart hår? - jag vet inte
56. Blåa ögon eller bruna? - spelar faktiskt ingen roll.
57. Choklad eller lakris? - choklad!!
58. Göteborg eller stockholm? - göteborg!
59. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster :(
60. Coca cola eller fanta? - COLA!!!!!!!
61. Pizza eller kebab? - pizza fan. aldrig ätit kebab.
62. Randigt eller prickigt? - Randigt
63. Älska eller älskas? - Båda
64. Leva eller dö? - leva?

ANTAL:
65. Personer du älskar? - jag älskar dom som älskar mig, hihi nerå. men mina vännor, min familj, min släkt och min adam <3
66. Personer du hatar? - jag vet inte.
67. Gånger du varit full? -
68. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - en person!
69. Glassar du ätit på en dag? - inte vet jag.
70.Festivaler som varit bra detta året? - jag taggar fortfarande till yran. och jag önskade att jag kunde skriva ''jag tycker att peace&love var skit bra!''.
71. Gånger du haft minnesluckor? - för många gånger ,haha
72. Gånger du varit hög? - men blä
73. Personer som du saknar du nu? - jag saknar emelie och jonas jätte mycket <3
74. Gånger ditt hjärta brustit? - som sagt, för många gånger..


VEM:
75. Vill du kyssa nu? - adam, hihi
76. Ska du träffa imorgon? - ida och jenny :D
77. Sjöng du senast för? - moi!
78. Hade du senast en msn-konversation med? - jenny!
79. Spelade du tvspel med senast? - mig själv, hihi, f o r e v e r a l o n e !
80. Vill ta med på resa nu? alla roliga människor!
81. Vill du kasta en sten i huvudet på? - någon dum, typ, hitler, haha
82. Förtjänar att dö? - ingen förtjänar väl att dö?
83. Är söt? - jag, hihi, nerå. Benjamin är söt :)
84. Vill du sova jämsides med i natt? - adam, hihi :')

VAD:
85. Gör dig glad? - när folk skrattar, då blir jag glad :)
86. Gör dig ledsen? - när folk är taskig.
87. Vill du helst göra nu? - flytta!!!
88. Önskar du att du slapp göra? - mycketmycket.
89. Vill du ha nu? - pengar, godis, cola, osv.
90. Önskar du dig precis nu?- förmycket.
91. Längtar du till? - YRAN :D
92. Tycker du om dina betyg? - kommer nog inte göra det.
93. Ångrar du i ditt liv? - jag ångrar rätt mycket.
94. Är det bästa som hänt dig? - adam och jenny <3
95. Hur mycket är klockan? - 02:05

Kommentarer
Postat av: benny potter

hihi:)

swag

2011-07-17 @ 10:55:32
URL: http://folkswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0