Yep

dewqed om T I D S F Ö R D R I V:
du känns alltid så negativ över din hemstad ?
varför då? Om det är för dåligt vädret, dåligt väder är det överallt ibland. Du verkar ju ha fina vänner och en pojkvän? och det är väl vad man gör det till?
hjälp mig att förstå problemet?
svar: haha anledningen till att jag inte gillar östersund är för att jag verkligen hatar där jag bor, alltså i odensala. skulle gilla östersund mer om jag bodde i stan. sen är ju vädret dåligt osv och det bor nästan inga människor här, haha ok, men det händer inget roligt. östersund är endast helt underbart under yran och storsjöcupen.
och ja jag har världens finaste vänner och pojkvän! men jag skulle endå vilja flytta typ till göteborg eller uppsala.
gillar städer med mycket folk ;)
hoppas du förstår vad jag menar!

Kommentarer
Postat av: jenny

HAHAHHAHAHAHAHAH

2011-08-12 @ 01:05:56
URL: http://jforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0