Randomrandom

Vad gjorde du igår? igår var jag först på stan med emelie och sen var jag med denise :)
Har du ett eget rum? jaja
Är du kåt just nu? jaa, i icajerry...
Vad har du för mobil? världens sämsta mobil :(
Tycker du om stjärnor? jag tycker att dom är spännande, hihi
Vad ser du om du tittar bakom dig? en dörr o.O
Gillar du att baka? ja, fast jag är dålig på det.
Föredrar du blondiner före brunetter? hihi, båda!
Har du varit inne på snyggast.se? nää. haha
Har du skurit dig? hellno!
Älskar du någon just nu? jaklart!
Vad åt du senast? popcorn!
Brukar du skriva fel på tangentbordet? haha ja!
Finns det någon du hatar? JA!
Har du varit otrogen? nej
Vad ska du göra i helgen? stan och vara med vännor.
Vill du dö? nej!
Har du någongång ägt en plastros? aa :)
Tycker du om att teckna? nej
Har du ljugit? jaa :$
Vad vill du bli som vuxen? jag vill bli snäll, hihi
Har du tittat på melodifestivalen? jafan, haha
I så fall, vem hejade du på? kommer liksom inte ihåg det ;)
Gillar du mat? nej..
Hur lång är du? 1.60......
Har du hål i öronen? nej, haha.
Hur mycket är klockan? 17:51
Har du en tjej/kille? japp :D
Har du något slags nitarmband? no.
Är din säng bäddad? yep ;)
Vad är ditt smeknamn? folk bruka kalla mig för ''matilda den coola'' eller ''världens bästa matilda'' hihi.
Vad är din dröm just nu? att sommarlovet aldrig ska ta slut
Är du emot homo-bisexuella? nejfan?
Varför gör du den här saken? för jag väntar på jenny
Har du en tv i huset? japp :)
Vilken är bästa låten just nu? ingen just nu, hehe
Har du blivit sviken? ja.
Vilken klass går du i? ingen just nu :D men jag börjar i åttan...
Har du varit olyckligt kär? aa
Tänker du göra klart det här testet? har man börjat något måste man ju sluta det, hihi
Största glädje just nu? kalle, bara för att han är så snäll mot mig :')
Vem skulle du dö för? jenny och adam <3
Vilken är din favoritfilm? ♥hitta nemo♥
Den starkaste du vet? JAG :D
Vad är det snyggaste på dig? mina fina vita strumpor!
Hur mycket är klockan nu då? 17:58
Brukar du göra smileys? ibland så ;)
Har någon kallat dig hora/bög? haha ja :(
Hur många palestina-sjalar äger du? en, hahahah
Vem hatar du mest? hitler :o HAHA
Vad har du för kläder på dig nu? byxor och en ful tröja.
Har du tappat kontakten med nån? aa
Vill du gråta? nejnej :)
Fryser du ofta? aafan!
Tycker du att du är söt? nej. hihi
Äger du en papperskorg? arå!
Har du ett landställe? nej, men jag vill ha, hihi :)


AHAHAH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0