:D

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen forever alone, hihi
Vem fick du senaste sms av? kalle :)
Vem tänker du på nu? massa
Vem pratade du senast i telefon med? jenny
Vems hus var du senast i? mitt egnaaa
Vem önskar du var med dig nu? adam <3

VAR
Var är din mobiltelefon? brevid mig, 
Var handlar du mest? gina, typ :o
Var fick du tag på tröjan du har på dig? cubus ;)
Var åkte du senast bil? kommer inte ihåg

VAD
Vad åt du senast? mackaaa
Vad drack du senast? c-vitamin
Vad är det för färg på dina byxor? svarta jeeans
Vad är den närmaste saken som är blå? min parfym
Vad har du på fötterna? mystofflor
Vad är din favorit färg? allafan :D
Vilken film såg du senast? filmen jag såg igår som jag inte vet vad den heter :)
Vad hör du just nu? kapten röd!

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? haha ja
Hånglat på en bio? tror det :o
Hånglat i skogen? yep
Tyckt att din kusin är het? haha ja :$
Sovit naken? haha vet inte
Kört över hastighetengränsen? nepp
Målat om ditt rum? arå
Dansat framför en spegel? haha klart
Fått hicka? japp
Dumpat någon? arå
Stulit pengar från en kompis? NEJ!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? vet inte
Varit i slagsmål? nej
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? jaja
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? ja klart!


Jag älskar sånna där test, hihi. Ska umgås nu, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0