svar på frågorna

tilda om frågestund:
hur många läsare har du ?
vilken markus krunegård favoritlåt är din ?
varför kan inte kan inte jag fråga frågor ?
älskar dej sötnos <3

svar:

1: 40-60 per dag.
2. hm..... ibland gör man rätt, ibland gör man fel & jag är en vampyr.
   
emeliee om frågestund:
varför började du blogga?
vad är det bästa med att blogga?
hur många besökare har du varje dag?
puuussssss

svar:

1. för jag tyckte de verkade kul & så.
2. hihi ja vetinte.
   
emma om frågestund:
favoritlåt?
vilka bloggar följer du?
ditt bästa minne?
favoritaffär?

..HIHI!

svar:

1. låt mig få följa dig ner - parken.
2. olika... mina kompisar bloggar & isabelles strömbergs ;)
3. de får nog bli sommaren 2009 & 2010.
4. gina tricot ! :)
   
din EM. om frågestund:
hej sötnöt.
har jätte många frågor på lager här !

1. varför är du så sjuuukt fin ?
2. varför är du bäääst ?
3. när ska jag vara med diig ?
4. vem gillar du eller är kär i ?
5. fotboll eller dans ?
6. mobil eller dator ?
7. idol eller let's dance ? hah
8. pippi eller karlsson ?

haha, jag älskar dig matilda !
puuuuss.

1. jag är inte fin ? :)
2. för jag är kompis med dig sötis!
3. snart?
4. en söt kille!
5. FOTBOLL
6. hmm... båda (a)
7. inget :p
8. pippi fett :)
   
Cassandra om frågestund:
Sv; oh tack sötnos ! :)
Musiksmak?
Har du syskon?
Hur gammal är du ?
Kram !<3

svar:
1. jag gillar håkan, parken, krunegård & oskar linnros. så ahh nån form av den musiksmaken ;)
2. aa, en lillebror.
3. jag är 12 år, snart 13.
   
sabina om frågestund:
Svar; Tack!

Brukar du komma på Idol?
Om du har, vem tycker du har varit bäst genom åren? varför?

svar:
1. nej, eller jo ibland. gjorde de förra året, men inte nu.
2. tove. hon är jätte bra & har sin egna stil.
   
Clixo  ([email protected]) om frågestund:
har du haft ngn blogg innan denhär? :)<3

svar:
1. ja, jätte många ;)
   
anonymos :') om frågestund:
vad är det absolut viktigaste för dej?
vilken är din favorit färg?

svar:
1. min familj, mina vänner osvosv....
2. rosa ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0