och ärligheten respekten kärleken bara dog

godkväll mitt härskap! säger man så? hehe.... egentligen har jag inget att säga, men jag fick en sådan kallad blogg-lust, så aa! ska snart gå och lägga mig, men just nu lyssnar jag på camprocktvå låtar, dom är faktiskt grymma!
cant back down, introduching me, wouldn't change a thing, heart and soul, this i our song, brand new song, diffrent sommers och-så-vidare.
imorgon är de måndag, = skola = börjar nio = slutar sent = skolless = gården = fotboll = mitt såkallade ointressanta liv.... wow!
hörs imorgon! g'natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på din text i dina inlägg och dina rubriker? :)

vilket textsnitt?

((:

2010-09-20 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0