- ibland ser man inte skogen pågrund av alla dess träd



ok... ikväll diskuterade jag och mina vänninor om livet. om exat allt. om hur jävla korkade vi är egentligen.
vi hackar på allting. vi hackar på vi ser si&så ut. men seriöst, jag tycker att alla ska tänka en låång stund innan man klagar.
tänk på dom som är riktigt jävla ful, tänk hur dom har de? och dom flesta som säger att du är ful te.x. dom är egentligen inte de. så sluta, försök att se helheten i allt, försök att se allt positift, försök att vara glad, jag lovar de blir mycket enklare.
vi klagar också på te.x. skolmaten, åh den är så äcklig, men tänk på dom som inte får mat alls? dom skulle vara helt happyface om dom ens fick en brödbit.
klaga inte, för ni som bor i sverige, ni som lever och mår bra, ni som har familj, vänner och kärlek, var glad, sluta klaga, de blir bara värre och du får ett dåligare liv.
true story ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0