pissväder.

.. på sommarlovet, äre lagligt ? aja jag, kicki, elsa & tilda slaggade hos johanne inatt, flum till max nivå. hahah fyfan, klockan 3 typ börjar alla asgarva. måste göras om :)
glömde berätta lite om igår så jag gör dt nu. först åkte jag & elsa hem till jenny, sen åkte vi till elsa & sen till mig.
sedan åkte vi till mw & köpte pizza, godis oh dricka. svullon. vi åkte till kicki & där åt vi våran pizza.
senare åkte jag hem & satte på mig andra kläder, dt var äckligt vaarm ;S sen kom jenny & johanne till mig, då åkte vi till lillsjön. ja & ni vet ju redan att jag hoppade i först. men jag är typ sjuk nu, hahahaaha.
men nu ska jag duscha & fixa mig.
den som läste allt är typ bäääest.

pusspåer.



höhöhöhöhö-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0