dove summer glow.



här är den brun-utan-sol jag andvänder mej av. oh nu sa emelie att jag skulle förklara hur man gör :)

när du köper den så finns dt tre nyanser att välja mellan,
normal,
medel brun,
oh brunast,
själv valde jag att ha brunast, vilket jag tipsar er också att ta. den får mest effekt tror jag.
men iaf, du her på varje kväll, i en jämn mängd, annars blir det fläckar oh det är ju inge fint.
he inte på den på morgonen, det kan börja lukta. var också noga med att tvätta händerna efter du
har hett på den, annars kan det komma på kläderna.
den ger effekt efter ungefär 3 dagar, iaf för mej, men det kan ju vara olika.
när man badar i klor så försvinner det lite, och om man skrubbar benen då
är det ju självklart att det försvinner då med, men annars så håller det ett bra tag.
ja om ni undrar något mer så är det bara att fråga :)

pusssssssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0