Hello

emma n om Yeee:
asså vadå ? kör hårt nu ? fit for fight ? menar du att du ska gå ner i vikt eller ?
svar: ja, jag tränar hårt och är fit for fight, vad förstår du inte? nej jag försöker inte gå ner i vikt utan jag försöker bara komma i form :)


  Alva om Hej snygging:

vem är denna heting? :D bra smak du! ;)

svar: snygging heter francisco lachowski :D

 Anonym om Som det inte fanns någon morgondag, som det inte fanns några beskymmer:

Dem där poserna stör mig, börja med någon ny kanske?

svar: det har du rätt i. dom stör mig med, så jäkla mycket. men jag har ingen insperation till någon ny, så ni får klara er med "öppen mun och tummen upp" posen ett tag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0