YO BRO! jag har tråkigt, hejdå

1. Fullständigt namn? - matilda selander
2. Ålder? - 14....
3. Var bor du?- östersund
4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och bror
5. Färg på ditt hus? - grått/grönt tror jag
6. Hus eller lägenhet? - hus :(
7. När är du född? - 18 november 1997!
8. Klass? - 8D
9. Vilket år tar du studenten? - 2016, yeeeeee
10. Något jobb? - nono
11. När gick du upp i morse?- halv elva tvingade jag upp mig själv
12. När ska du sova? - jag vet inteee
13. Duschat idag? - yessir
14. Kramat någon idag? - aa
15. Pussat någon idag? - nepp
16. Vad har du ätit idag? - godis, middag (kött och och potatis), chips, cola och morötter
17. Dagens klädsel? - jeans och jennys tröjaa
18. Dagens smink? - det gamla vanligt ;)
19. Dagens sötnos? - olle!
20. Dagens roligaste? - alltid alltid jag

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - jaa :')
22. Hur många har du kysst? - några
23. Vem kramade du senast? - olle
24. Hur många har varit otrogen mot dig? - hoppas inga!
25. Har du pojk/flickvän? - nej
26. Vem pratade du med i telefon senast? - far min
27. Vem fick du senast sms ifrån? - olle

FAVORIT:
28. Film? - dude wheres my car
29. Låt?- det var jag - familjen, iallafall just nu
30. Mat?- pannkaka is da shit!
31. Dryck?- cola!
32. Färg? - vinröd och marinblått är superduper fint
33. Stad? - göteborg är jätte fint
34. Land? - där det är varmt :D
35. Ämne i skolan? - HK <33333333
36. Människa? - alla som är go och gla!

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? - faktiskt ingen aning
38. Personen du kysste? - adam
39. Gången du spydde? - flera månader sen
40. Gången du grät? - länge sen!
41. Pizzan du åt? -åh, länge sen det med :(
42. Gången du var i Göteborg? - något år sen
43. Gången du va i Stockholm? - halv år sen typ
44. Gången du var full? - öh, vet inte
45. Gången du var hög? - aldrig varit :)

ANTINGEN ELLER:
46. Svart eller vitt? - båda!
47. Hund eller katt? - hund
48. hemmakväll med familj eller myskväll med pojk/flickvän? myskväll med kompisar kör jag på!
49. Tvspel eller datorspel? - tvspel är ju så himla bra!
50. Singel eller upptagen? - i'm free
51. Hångla eller ha sex? - båda ;)
52. Lunarstorm eller helgon eller playahead? - HAHAHAHA
53. Ragga eller bli uppraggad? - båda fan!
54. Big Brother eller Prardise hotel? - paradise hotel!
55. Blont eller svart hår? - svart hår är så jävla snyggt, så ja svart hår!
56. Blåa ögon eller bruna? - båda är fint :)
57. Choklad eller lakris? - choklad!!
58. Göteborg eller stockholm? - göteborg!
59. Högerhänt eller vänsterhänt? - jag är cool för att jag är vänsterhänt!
60. Coca cola eller fanta? - colacolacola
61. Pizza eller kebab? - pizza :D
62. Randigt eller prickigt? - randigt!
63. Älska eller älskas? - BÅDA!
64. Leva eller dö? - leva!

ANTAL:
65. Personer du älskar? - jätte många
66. Personer du hatar? - några stycken elaka människor!
67. Gånger du varit full? - vet inte
68. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - några stycken
69. Glassar du ätit på en dag? - jag gillar inte glass :(
70. Festivaler som varit bra detta året? - 0, men året har nyss börjat xDDD
72. Gånger du varit hög? - zero
73. Personer som du saknar du nu? -  för många :(
74. Gånger ditt hjärta brustit? - jadu, vill inte ränka, så jag vet inte

VEM:
75. Vill du kyssa nu? - :)
76. Ska du träffa imorgon? - ingen, forever alone
77. Sjöng du senast för? - ida och jenny säkert :)
78. Hade du senast en msn-konversation med? - jag är aldrig inne på msn :(
79. Spelade du tvspel med senast? - adam, tror jag
80. Vill ta med på resa nu? - jenny och ida!!!!!!!!
81. Vill du kasta en sten i huvudet på? - någon dum jävel!
82. Förkänar att dö? - ingen tror jag :o
83. Är söt? - massor
84. Vill du sova jämsides med i natt? - :)

VAD:
85. Gör dig glad? - massa!
86. Gör dig ledsen? - några få saker :(
87. Vill du helst göra nu? - ÅKA UTOMLANDS!!
88. Önskar du att du slapp göra? - gå i skola!
89. Vill du ha nu? - PENGAR!
90. Önskar du dig precis nu?- en puss, hihi :)
91. Längtar du till? - SOMMAREN!
92. Tycker du om dina betyg? - nej..
93. Ångrar du i ditt liv? - inget typ :ooo
94. Är det bästa som hänt dig? - mina vänner <3
95. Hur mycket är klockan? - 01:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0