Be the baddest bitch

Vilka är dina 5 bästavänner? ida hellgren, jenny forslund, jonas flensburg, denise myhre och adam eriksson wall.

Finns det någon du vill lära känna? jajaja, massor!

Varför är du så fin? frågar mig denna fråga varje dag, haha nerå. men tack ronja :)

Varför slutade du spela fotboll? för jag skadade mig som gjorde så att jag halkade efter och blev sämre, då var det inte kul längre osv. men jag funderar faktiskt på att börja igen!


Vad skulle du välja för plagg att ha på dig under en hel dag? myskläder är ju helt klar bekvämast att ha en hel dag!

Kan du ge några filmtips? ja faktiskt, En kärlekshistoria, Dude wheres my car, I'm legend, osv!

Har du och Adam haft sex? ja asså egentligen tillhör det väl mitt och adam privatliv, men ja.

Vilken är din favoritfärg? ööh. ALLA :D

Vilken är din favoritaffär? jag gillar alla affärer där det finns fina kläder, logiskt. men monki, hm, bikbok har väl fina kläder.

Vad gör du helst när du är ledig? sover, är med kompisar, är med adam, är ute.

Har du skolkat någon gång från skolan? nej, faktiskt inte :)

Kan du videoblogga? haha aldrig!

Kan du sjunga? ja, men det låter åt helvete.

Vilka har du varit tillsammans med? jag har för det mesta haft sånna där töntförhållande. adam är nog det enda seriösa. men simon och victor annars då, men det var läääänge sen ;)

Vem är den finaste killen du vet? adam <3

Vilken är den snyggaste kändisen? adam brody, helt klart!


Favoritfilm? Dude wheres my car, klart!

Favoritlåt? just nu. ingen.

Favoritblogg? http://jforslund.blogg.se den är bäst! :DD

Vilka bloggar läser du? http://jforslund.blogg.se http://fepashion.blogg.se http://photoartbyamanda.blogg.se och sen massa andra, men det är just dom som jag följer hela tiden, typ.

Vad andvänder du för smink? foundation, mascara, kajal, ögonbrynspenna och ibland ljust läppstift.

Skriv lite om dig? jaha.. jag heter matilda selander och är 14 år. går i 8D på storsjö i världens bästa klass. jag är tillsammans med världens finaste kille som jag också gillar att vara med. sen gillar jag att vara med mina fina vännor och att vara ute. kulkul.


Säg tio saker du tror att jag inte vet om dig? 1. jag är vänsterhänt 2. jag har fetaste ärret på min handflata som jag fick när jag fick en elstöt av min plattång. 3. jag är grymt dålig på att stava, så om ni hittar några stavfel, FÖRLÅT!!! 4. jag gillar att städa. 5. jag verkligen älskar att skratta, finns inget bättre 6. jag tycker inte om glass och kakor 7. jag hatar att äta middag dvs att bli bjuden på middag hos någon, finns endast några som jag känner mig bekväm med att äta middag hos 8. jag ska börja dansa om någon undrar 9. jag har ett jävla komplex för att jag är kort 10. min högst önskan är att fylla år tidigare, dock kommer den aldrig slå in :'(

Varför skaffade du blogg? för jag tyckte det verkade kul och sanningen är att jag har haft cirka 10 bloggar innan denna.

Hur länge har du och Adam varit tillsammans? 8 månader på måndag tror jag!

Hur träffades du och Adam? vi träffades allra första gången i badhusparken, haha. sen började vi smsa osv.

Gillade du någon innan du och Adam blev tillsammans? ja det gjorde jag!

Har du färgat håret någon gång? slingat ja.

Vad ska du göra i sommar? HA KUL SOM FAN!!!!

Favorit sångare/band? panda da panda, veronica maggio, rebecca & fiona :)

Saknar du någon? jajaja, gudja!

Har någon som stått dig nära dött? ja..

Vad är den värsta skadan du haft? när jag fick en blödning, i rumpen. låter jätte fult och ickeont, men fan va ont det gjorde :(

 
Favoritskor? converse!

Hur mycket får du i månadspeng? 600kr..

 Vad är du mest nöjd över dig själv? mina ögon faktiskt!

Spelar du något instrument? tyvärr nej :(

Vilken linje vill du gå när du börjar i gymansie och vilken skolan? skulle nog vilja gå samhälle media på wargen, men det är ett tag kvar så mitt val kanske ändras :)

Vill du flytta? Och isåfall vart? ja ja och ja! skulle helst vilja flytta till new york eller nått men eftersom det är uteslutet så skulle jag nog nöja mig med att flytta till stan, vilket jag verkligenverkligen vill!

Är du nöjd med dina betyg? nej! men jag ska fan bättre dom i år!

Hur många har du "strulat" med? vilken töntig fråga, haha. men jag vet faktiskt inte.

Vilken skostorlek har du? 36-37-38 :)

Hur lång är du? kort* och jag är 160..

Finns det någon kompis som du saknar att umgås med, vilken isåfall? ja! emma engman, tilda knutsson, johanne römo mella, elsa olofsson, tova sundberg, linn martinsson, kicki berggren osv <3


Vad vill du bli när du blir stor? designer, tror jag. men eftersom det inte kommer gå så bra så vill jag nog jobba på hotell eller resturang.

Hur många läsare har du? från 130-200.

Har du något djur? ja, jag har ett par fula fiskar :)


Kommentarer
Postat av: matilda

tänkte ramla in med en fråga till.

om jag har sätt rätt eller vad jag ska säga, har du ett födelsemärke i ansiktet ? stämmer det ? har sett det svagt på vissa bilder. sminkar du dig extremt mycket för att dölja det ? för du får det väldigt jämnt isf!

2012-01-09 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0