JAG ÄLSKAR TIDSFÖRDRIV OSVOSV

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
ööh. jag hade nog jätte roligt!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
jag hade ett väldigtväldigt mysigt år!

3) FEM SNACKS DU GILLARl?
godis, popcorn, chips, ostkrokar och ostbollar, woop!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
kommer ifrån - snook, satan i gatan - veronica maggio, från och med du - oskar linnros, äckligt - ansiktet, tillsammans - albin gromer

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
FLYTTA!! köpa en iphony, åka utomland med massa vänner, köpa en ny garderob, spara!

6) FEM DÅLIGA VANOR:
har svårt att sova själv, jag rakar armarna, knäcker fingrarna, äter dåligt och ger för lite i skolan.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: 
vara med mina fina vänner, skratta, köpa nya kläder, smsa (tragist nog..) och äta godis
 
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
mjukisbyxor i allmänthet, tajtafulaäckligafjortislinnen, fula underkläder osvosv

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
HAHAHAH lol, mina barbies ;);)

10) TIO SANNING OM DIG:
jag är vänsterhänt
jag har haft en näradöden upplevelse
jag har alledes för lätt att lita på folk
jag saknar verkligen att spela fotboll
jag gillar inte mat
jag har ett par tuffa fiskar
jag har lätt att bli kär
jag har komplex för att jag är kort
jag har ångest för att jag fyller år så sent
JAG VILL/SKA TATUERA MIG!!!

11) FYRA BRA KILLKOMPISAR:
jonas flensburg
adam eriksson wall
benjamin eriksson
olle nordin

12) FEM PERSONER DU LITAR PÅ:
jenny forslund
denise myhre
ida hellgren
adam eriksson wall
jonas flensburg
13) TVÅ SAKER SOM ÄR VIKTIGT FÖR DIG:
mina vänner
min mobil

14) EN PERSON SOM BETYDER MYCKET FÖR DIG:
adam eriksson wall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0