Att förstöra för sig själv är det enklaste i livet

jag har lärt mig: att det är så mycket roligare att vara glad :D
jag trodde aldrig att: jag skulle må så här bra!
jag lyssnar just nu på: tillsammans - albin gromer
jag pratar: för lite :(
jag tycker om: MINA VÄNNER MEST <33333333
jag avskyr när folk: är falska och elaka så man bara vill slå dom med en spade....
min bästa vän är: ida, jenny och adam
min första bästavän heter: sara och ida
kärleken kan: jättebra!
bästa tiden i mitt liv var: BÄSTBÄSTBÄST OSV
jag har misst: så himla mycket!
om jag fick en sak i hela världen: sommarlov
jag är: lycklig, glad, bra humör bara!
när jag borstar tänderna: gör jag det snabbt för jag tycker att det är skit snuskigt!
när jag lagar mat: så vet jag faktiskt vad som händer, får ju aldrig laga mat :(
jag tänder på: killar xDxD
det sexigaste yrket är: polis och brandmän ;)
det är charmigt när: killar är snälla!
jag är rädd för: spöken
den värsta känslan är: FÖRVIRRAD OCH TOM!!
den bästa känslan är: när man hoppar runt, är överspidad, skrattar så man gråter och livet är bara så himlahimlabra!
jag är bäst på: att ha jävligt bra humor!
jag är sämst på: matte tydligen....
om jag var ett djur skulle jag vara: en buldog, woopwoop!
jag kommer alltid att vara: ROLIG!!!!!
det finaste som finns är: snälla och goa människor
i sommar: SKA JAG HA DET BÄÄÄST!!!!
sist jag grät var: länge sen
jag kan: gå, deni!
jag kan inte: vissla :'(
när jag vill tänka går jag: och ut
när jag bakar så bakar jag: chokladbollar, det är det enda som blir gott när jag bakar!
min mobiltelefon är: faktiskt skit bra!
när jag vaknar på morgonen: är jag oftast trött
innan jag går och lägger mej: kollar på tv (om det är inte är simpsons eller family guy stänger jag av den) och så brukar jag prata i telefjunken och smsa :)
just nu tänker jag på: att jag verkligen har ett grymt jävla bra liv!
bebisar är: cool (H)
idag har jag: skrattat och gått i skolan..
ikväll ska jag: på någpt fotbollsmöte och träna!
imorgon kommer jag: att gå i skolan och gå på konfa....
jag vill verkligen: HA SOMMAR NU!!!!!!

någon som:
du litar på: jonas flensburg
du har blivit besviken på: några stycken
du tycker är snygg: filip boberg
du är kär i: ingen
du älskar: mina fina vänner!
du ser upp till: elin nilsson
du tycker är jobbig: min lillebror <3
du tycker är omtänksam: adam wall
du saknar: johanne mella
du saknar att umgås med: emma engman, linn martinsson osv
du aldrig skulle kunna leva utan: massormassor!
har uppfostrat dig: mor och far
alltid gör dig glad: jenny forslund
du inte har kännt länge men betyder: emelie mårtensson, filip boberg och olle nordin!
som har härligt skratt: filip nylander och tova!
du har känns längst: tovis
är duktig i någon sport: emma larsson!
du alltid har roligt med: ida och jenny
du har många fina minnen med: jonis
är lyckan i ditt liv: kompisarna!
är din bästa killkompis: jonas och adam
du litar på mest utav dina killkompisar: jonas, adam och olle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0