Jag saknar dig varje dag








massamassa gamla arkivbilder som jag inte ens redigerat, varsegod :)-

Hade världens tråkigaste, jobbigaste, deprimerande, irritersamma och sjukt svettig fredag kväll, kändes jävligt bra att slösa bort en fredag på gården, score!
Msn:ar med Jenny nu, standard för oss på nätterna och bara snacka om alla problem i våra liv, haha lol, fan jag måste sluta skriva/säga lol. HAHAHA.
Imorgon är det lördag och då ska jag sovasovasovasovasova, vara med Adam, äta middag hos Linn och sen sova hos Adam, det blir fan asbra! TAGGA, haha nerå, vafan är det med mig? :( jag är störd.. hihi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej , när du tittar på andra avenyn , tittar du på youtube då?

tack för svar.

fin bogg :)))

2011-10-23 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0