yeye

ETT SAK. om E du mongo? Kan du få smaka baaaaajs:
Hejsan Matilda!
Jag skulle gärna vilja be om din hjälp. Skulle du kunna hjälpa mig med en sak som gäller design?
Jag undrar nämligen hur du har fått rubrikerna att sitta mittencentrerat (det vet jag inte hur det stavas..?)
Jag skulle va jävligt tacksam ifall du presenerade det i din blogg :)
Förresten så älskar jag din blogg! <3
svaar: Hejdu. Okej, först går du in på design då. Sen scrollar du ner till du ser detta

/** Entry headers **/
h3 {
background: #FFFFFF;
font-family: georiga;
font-size: 50px;
font-weight: normal;
padding:10px 10px 10px 0px;
color: #000;
margin: 0px 0px 10px;
text-align:center;
text-transform: uppercase;
}

Detta är alltså ur min design, vi kan ju ha olika. Jag utegår alltid ifrån Nature.
Sen så kopierar du det här --> text-align:center;
Och klistrar in det där jag har det.
Du kan ändra också, om du vill ha rubriken till höger eller vänster.

Hoppas du fattar, eller nåt, haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0