vem är här när du är där?

- Titanic eller Pearl Harbor? titanic
- Grease eller Dirty dancing? grease såklart fan!
- Sagan om Ringen eller Harry Potter? assvårt, men båda!
- Snövit eller Askungen? snövit, hihi
- Emil i Lönneberga eller Madicken? emil :D
- Wallander eller Beck? ingen av dom, aheheio,
- Eva och Adam eller Adam och Eva? vilken är vilken? iallafall när dom är små.
- Män som hatar kvinnor eller Ondskan? ondskan
- Fredag eller Lördag? lördag, eller, båda
- Morgon eller Kväll? kväll?
- Påsk eller Jul? jul vafan,
- Nyår eller Valborg? nyår!
- Midsommar eller Halloween? midsommar
- Alla hjärtans dag eller Fetisdag? alla hjärtans dag<3
- Födelsedag eller Namnsdag? namnsdag såklart, haha vafan nä, födelsedag
- Vår eller Höst? båda!
- Vintertid eller Sommartid? bååda där med
- Nu eller förut? lever i nuet, så nu.
- Hund eller Katt? huund.
- Natt eller Dag? natt ffs
- Ja eller Nej? va?
- Ful eller Fin? fin såklart, eller vadå?
- Glad eller Arg? glad antar jag(?)
- Tjej eller Kille? båda? eller vadå, ahaha.
- Dum eller Snäll? evil. eheh, nemen snäll.
- Bok eller Film? film!!
- Svart eller Vitt? vitt.
En grönsak - nu kommer sanningen fram, jag vet inte vad skyllnaden på en grönsak och frukt är. haHAHA.
En dryck - cola.
En kompis - jonas :D
En film - p.s i love you, random.
En bok - förlåt för att man vill bli lite älskad.
En blogg -
www.jforslund.blogg.se
En kille - oskar.
En tjej - dizze.
En tv-serie - dh.
En maträtt - pastaaa och något mer.
En hund - roffe :D
En present - vadå? min kamera.
En låt - satan i gatan - veronica maggio
En familjemedlem - bror.
En kändis - moi. haha, ove sundberg lär ju va kändare än typ jesus?
En tv-kanal - disney channel!
En radio-kanal - rixfm.
En blomma - maskros, yeye.
En färg - orange ;)
En dröm - en dröm som jag har drömt eller en dröm som jag drömmer om. haha?
Ett spel - med andra ord.
Ett syskon - williaaam.
Ett betyg - ig- haha, nerå.
Ett fordon - moppeee?
Ett klädesplagg - jeans :p
Ett minne - en vaarm sommardag.
Ett land - turkland.
Ett djur - fisk.
Ett yrke - doktor.
Ett vapen - pistol?
Ett lov - sommarlov.
Ett tv-program - på kroken, hahahahhahaa.
Ett intresse - fotboll!
Ett instrument - gitarr, (Y)
Ett skolämne - matte :o

alla dessa tester kommer ifrån ------>
www.vetavetaveta.blogg.se
ett ultimat tidfördriv, diggare. dock tror jag inte att någon av er läser detta.


Somnade ungefär direkt när jag kom hem ifrån skolan, var sjukt trött och fortfarande 50% sjuk.
Har inget mer att säga, mitt liv är egentligen för tråkigt att blogga om, snart lär det väl komma upp nån varnings ruta ''Varning! Sluta genast blogga, det är för ointeressant. Tjarå!''
Har även ingen bild att bjuda på. Detta inlägg blev exat som alla andra, astråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0