Att vakna från den dröm som man inte vill vakna från





lite mer bilder från stockholm, kommer komma lite bilder därifrån tittsomtätt-

Shafan (och ja jag kommer börja missbruka det ordet). Hur äre med er då? Ok, dumfråga, ni kommer endå inte att svara.
Jag mår bra, om ni nu skulle bry er.
Snart är det fredag, skönt värre. Dock är det ju sista fredagen vi får leva, ni har väl hört om att jorden ska gå under på lördag? Ja jag tror på det.
En bibelman var hos oss idag, jag frågade om det var sant.
''Jag trodde gud hade gett oss förnuftet också, förnuftet att inte tro på sånt'' Sa han.
Alltså, jag har inte förnuft, kul. Men jag tror på det.
Och om det inte händer så måste jag ge Adam en tia, så det måste hända för jag äger ingen tia.
NI BARA KBRY.
Tjarå-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0