Ord på ord

Jag vill lifta någonstans, absolut ingen anning om vart, bara göra de.
Utan pengar, utan nåt.
Komma dit och se mig omkring.
Göra något, något som jag inte visste om.
Något kul, något grymt jävla kul.
Bara vara, få se vad som händer.
Ja det vill jag, ett äventyr, ett äventyr som kanske blir ett liv.
Vi får hoppas att jag hamnar i himlen, i himlen finns inga beskymer, tror jag.
Nej det gör det inte, jag vill hamna i himlen.
I himlen eller i New York, hoppas på himlen.

När jag blir stor ska jag köpa en bil.
Ta med mig mina bästavänner och köra till Kalifornien.
Det ska inte vara något tak på bilen, och vi ska köra.
Köra, skratta och lyssna på musik.
Jag ska göra detta, jo det ska jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0