jag vill dansa livet ut

att jag inte orkar mer behöver inte betyda att jag ger upp, för det gör jag inte. jag ger aldrig upp, aldrig är ett starkt ord men jag inte tänker aldrig ge upp. jag tänker kämpa tills jag inte vill mer. och jag kommer alltid att vilja, för det är en sak som jag måste göra. jag måste kämpa och jag vill kämpa. kämpa för att nå dig. just dig. jag vet inte vem dig är. men jag hoppas att det är någon -

Heeeejni. Efter skolan stack jag direkt till kääftis, fixade någon snodd i nån tand och sen på måndag ska jag få min tandställning.
D1rr (haha fjoooortis ord:') efter det så gick jag och Johanne hem till Tova (tova var också med) där lekte vi med Meya och hade dee myyys.
Ikväll ska jag vara med Denise, vi ska bara gå runt.
Jag mäte mig nyss också, hade hoppas att pappa skulle sagt ''wow matilda du har blivit stor, 168cm är du'' men nej. 159cm, fan va ordet. etthundrafemtionio centimeter, jaaag får väl börja andvända klackskooor som är 10cm. Joru.
hejdå,hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0