Du sa ''fuck you'' sen gick du


weheartit är ju grymt när man inte har några bilder att bjussa på-

Idag har jag hängt fett på stan med Benjamin, William och Denise. Jag köpte godis och present till Denise.
Efter stan så begav vi oss hem och sen hamnade vi hos Denise där det var feeeeeeeeeeeest (ok, denise hade middag men jag tycker det låter coolt att säga feeeeeeeeeeeest). Nu sitter vi här, jag och Denise, vid varsin datan (hon ska sova över här).
Imorgon är det en ny dag, då ska jag först vara med Adam och sen kommer Linn och hennes familj på middag så då ska jag Linn och Adam vara med varann, det blir najs det.
HÖRSFANHEJDÅPUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är linn? :)

2011-07-14 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0