ni är bäst om ni hjälper mig och ni är sämst om ni inte gör de




Ok, detta är mitt cpfula rum. Jojag vet.
Men jag ska göra om de. Och det är där ni kommer in i bilden.
Hur ska jag göra? Har några idéer.

Hela vitt, med röda kuddar och gardiner. Svart stoor matta, massa tavlor, svart soffa osv. Rött, svart och vitt.

Kör på en fondvägg, rött där jag har blommit och ljusgrått på dom andra. Samma där, svart stor matta, massa tavlor, svart sova osv. Rött, gråt, vitt och svart.

En svartvit bild över New York (trorjag) där jag har blommerna, grått på dom andra. Same there ;) Svart, vitt, grått och rött.

Vintage stil, gammalt med nytt. Svaga halv rosa blommor där jag har dena där blommiga tapeten. Vanlij vit på dom andra.

Väggen där jag har blommor nu så kör jag på ett svart mönster (helt random mönster) och vitt på dom andra. Svart och vitt, lite rött också.

edit: Jag ska köpa nytt databord, ta bort whiteboard tavlan, samt hyllan, ta bort tvn, lampan och stativet.

Vad tycker ni? Eller har ni några idéer själv?
SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG! det skulle betyda så in i helvets mycket. TACK PUSS!



Kommentarer
Postat av: maja

Hmm, jag ska också göra om mitt rum. Tänkte köra på svart all the way med vita och vinröda detaljer men den idén gillade inte mamma :( Istället ska jag köra helvitt, med en fondvägg av bilder som jag beställer hem. Du som har ganska stort rum kan ju välja om du vill att det ska se stort eller litet ut (d.v.s. ljust eller mörkt) tycker du ska köra på vita väggar med nån svart fondvägg (kanske med mönster typ), svart soffa, stor matta och massor av foton i ramar på väggarna. Gillar det där med röda detaljer. OKEJ, JAG VET ATT JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT HJÄLPAAA!

2011-02-26 @ 12:14:07
URL: http://majaabackman.blogg.se/
Postat av: sanna

New york rummet :)

2011-02-26 @ 12:50:22
URL: http://sannnas.devote.se
Postat av: Anonym

new york sak :)

2011-02-26 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0