en dröm, flera vägar

Hej.
Hur ska man börja ett inlägg? Godmorgon, goddag, hejdu, hallå, hejhopp, tja. Svårt de där, samma sak med rubriker, kommer aldrig på någon jävla rubrik, har snart andvänt alla så det kommer väl bli inom snar framtid stå så här på alla rubriker ''rubrik saknas'' eller typ ''hej'' riktigt kul.
Ännu kulare att ingen läser de här, men det är lungt för de skulle jag inte heller göra. Men om ni nu gör de så HEJ!:D Hur mår ni? Jag mår faktiskt grymt, okej faktiskt låter som om jag aldrig gjort de förut men det har jag. Mår grymt varje dag nu!
Snart åker jag och Jenny till Åre, kameran följer med. Ska bli kul att för första gången fota någon annan stans än här i tråkiga Östersund, inte lika kul eftersom ni har sett 18180180 bilder härifrån!
Kul att jag sitter fortfarande och skriver. Men har ni tänkt på en sak? Om man går in på en blogg, kollar igenom så stannar man bara på inlägg där de är bilder. Skumt, okej det är inte. Men text är väl viktigare än bilder? eller.... Men dessa människor är för lata för att läsa. Jag med för den delen, HAAHHA. Kul att jag försökte låta värsta smart och snäll där. Lyckades tyvär inte!
Vi ska hämta upp Jenny klockan åtta, och jag är klar. Så jag kan skriva mycket mer.
Hoho.
En till sak jag har tänkt på.
Mig, Dig, Nej utalas likadant. Asså på slutet. Men Mig, Dig, stavas med ''ig'' på slutet, borde inte Nej också göra det då? Nig. HAHAHA. Ett bevis på att jag tänker rätt logist.
Och en sak till.
En pompom. Då borde det bli flera pompompompom? Förstår ni? Det gör jag med.

Lyssnar på Simon Norrsveden nu, härligare röst. Mår bra av att höra hans låtar. Jätte bra. Idag är det fredag också, sen helg. Sen måndag, sen fredag, sen lov. :D:DD::D:D:D:D:D
Ikväll när jag kommer hem ska jag vara med Jonas, Johanne, Jenny(trorjag?) kanske fler. Ska bli lagomt mysigt.
Vet ni vad jag vill ha nu? Godis och sommar. Glass skulle också sitta jävligt bra, fast ne. Jag har nyss borstat tänderna då ilar de bara. Men godis och sommar, det skulle sitta gääälet bra!
 SOMMAR :')

Ni fick en bild tillslut, nu kanske någon kotte läser iallafall.
Hejdå mina små apor! Älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0