släpp mig helt eller håll mig hårt



OMFG geeee mig vinter, nu tack? någon? faaaen.
asså vad tänker ni när ni ser denna underbara bild? jag tänker på slalom, bara slalom inget annat.
herre gud ge mig vinter!

tjululululololo!
ikväll var de ju träning, jorå helt ok. bara lite fööööör kallt, men de betyder att hösten börjar komma & sen kommer vintern så aa de är bara & se allt positift.
& nu kommer en über intressant sak som jag måste säga, lise hoppas du läser detta!
jo så här vare, lise kunde ej medverka i tränigen så hon kollade på istället, så då tänkte jag vara lite bussig & låna ut mina vantar till hon, men efter cirka hälften av tränigen hade gått så åkte hon hem, & mina vantar hade hon på händerna..... & hon hade sagt så här till emma innan hon skulle åka :- äsch, jag tar matildas vantar & säger att jag glömmde ta av dom.
& fattar ni hur mycket jag frös om mina händer?!?!??!!
tack lise...... :(
hihihihihihiah<iahiaioaioahiahioahiaohiaoa
hörs!
xx

Kommentarer
Postat av: lise

HIAHIAHAIHAIAHAIHAIHAIH!

2010-09-02 @ 13:58:11
URL: http://liseh.blogg.se/
Postat av: maja

köpte du väskan?

2010-09-05 @ 11:35:19
URL: http://majaabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0