dag 01



Okej nu skall jag presentera mig.

jag heter Matilda Selander och är en såkallad helt vanlig tretton årig tjej. jag bor i Östersund, du vet, den dära öde staden!
i Östersund bor jag i en by som heter Odensala (är de en by?) i ett hus med min mamma, pappa och lillebror. jag har fiskar och dom är jätte fula. jag har en stuga i Åre, eller ja de är inte våran, men på sättochvis är de det. iallafall, vi är där varje vinter för att åka skidor.
på min fritid så spelar jag boll, jag pluggar, jag är med mina kompisar och inte så mycket annat. egentligen är mitt liv ganska tråkigt. kul.

jag älskar att åka bil, speciellt när de går skit snabbt, jätte jätte snabbt. jag gillar att städa också, jätte konstig sak att gilla, men jag gör de!
jag hatar att diska, sätta ut ur diskmaskinen, ta in i diskmaskinen. USCH!

japp, då vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0