jenny forslund.

.. hej alla blogga läsare. typ.
jenny bad mej att uppdatera ofta. oh då frågade jag henne vad jag skulle skriva. om mej sa hon.... så nu kommer ett inlägg om en underbar person.

jenny penny päron plutt.. vi har kännt varann i exat 1 månad
 oh 14dagar. shit va lite :O känns som om vi har kännt varann
 minst i ett år iaf. men du är underbar iaf.
du har förendrat mitt liv. åååå alla våra minnen. dom mesta minnen
har vi på ica. jenny (L) matilda (L) ica. så skare va! ahaha.
men till saken.
jenny är som en syster för mej.. eller näe, vi bråkar ju inte..
så nej inte en syster utan, en typ...... hm... en själsyster, haha okej
d låter lite barnslit, men d är så. jag kan
prata med jenny om exat allt. oh menar jag allt.
btw, jenny är speciell, oh d är f1 bra. hon är inte som nån annan..
hon är unik & så jävla underbar. hur fan kan man vara så
underbar?! ni förstår inte. eller ni kanske gör d? iaf.. jag har letat i
flera år på att nån ska komma oh förstå mej för
en gångs skull. åh sen kom jenny. du har räddat mej.
du har fått mej att le. seriöst, du är en vän som alla vill
ha. oh jag har turen att få dej.
hellvete vad jag är glad som har dej.
fyfan, jag älskar dej jenny forslund oh kommer ALLTID att göra.



jag oh jenny. <333333333333

Kommentarer
Postat av: jennsaannn

oki ahahahahha '"om mig" sa hon' ahahahha wtf :((((

älskar diiigg! (L)

2010-07-18 @ 00:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0