don't cry, say fuck you and smile.


jag är inte fin, absolut inte, herregud. den som tycker det vet nog inte vad fin innebär. haha oj vilket självförtroende jag ger er. det jag ville komma fram till, en människa är så mycket mer än bara ett uteende.
—————————————————————————————————————————

första dagen med malta-boys, suverän! ja avlider, såg världens sötaste kille också.. thihi, fick han nummer också :D
imorrn blir det matcher också, ännu suveränare! btw, malta-boys som jag kommer att börja kalla dom, tror att kanelbulle är penis :''p HUMOR !
ja ska snart gå oh lägga mej, måste upp tidigt så jag inte missar första dagen av storsjöcupneeeen.
avlider..
oh jag tänkte bara meddela en sak, jag är sääär på att stava & jag har världens finaste vän, jenny forslund.
älskar dej grymt mkt  ! <3

pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0