Konsten är att leva i nuet



Tre saker jag inte förstår mig på: photoshop (helt jävla omöjligt att förstå?!), min mobil och vädret i östersund
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: dataskärm, högtalare och penna ;)
Tre saker jag gör just nu: lyssnar på musik, bloggar och facebookar :D
Tre saker jag vill göra innan jag dör: resa jorden runt, FLYTTA! och bergodalbana tills jag spyr, deni!
Tre saker jag kan: stå på händer, räkna till tio och vara rolig, hihi
Tre saker jag inte kan: vissla, sjunga och dansa!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, musik och musik!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: vissla, sjunga och dansa, ha!
Tre favoriträtter: pannkaka, pizza och spagetti!

Hur bor du: jag bor väl helt ok
Brukar du komma i tid: ja faktiskt!
Hur lång är du: 159..
Kan du laga mat: nej!
Vad jobbar du med/pluggar du: va?
Vad har du på dig just nu: tajts, stickad tröja och mössa!
Har du någon fobi: nja.. fobi för hår, hahaha!
Hade du en bra kväll igår: japp
Vilket är ditt senaste inköp: godis?
Din favoritdryck på morgonen: c-vitamin!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma :')
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: mobilen tror jag
Vem snackade du med senast: gudmor <3
Varm favoritdricka: choklad?
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten is the shit <333
Alkoholhaltig favoritdricka: haha vet inte
När gjorde du senast något riktigt dumt: HAHAHHA <33
Saknar du någon just nu: ja :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: kittla mig.. funkar alltid
Någon jag stör mig på: många
Intressen: vara med kompisar xD
senaste person du kramade: adam
Senaste person du ringde: jenny tror jag
Senaste person som ringde dig: emelie
Vad drack du senast: äckel vitamin sak.
Vill du ha barn: inte nu!
Längtar du till din nästa födelsedag: jaharu!
Har rakat dina ben någon gång: jajajaja
Är du sugen på något nu: nja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: zero :(
Använder du hudkräm: au
Attraheras du av män med skägg: beror på
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv
Brukar du baka: nej
Röstade du i det senaste valet: haha nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja :')
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: lakris
Har du pengar på mobilen: aa

TIDSFÖRDRIV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0