Låt mig följa dig ner

Hejsanhoppsan vännor. Det är fortfarande åska i luften och jag ska ha klassendag idag, joru, vi ska alltså vara ute hela dagen, spela brännboll osv. Onajs ifall det börjar åska och blixtra som igår.
Annars då? Ikväll är det träning och efter skolan måste jag hem och fixa skolavslutningskläderna. Helt sjukt att det bara är två dagar kvar, jag längtar, längtar som fan, jag ska ha världens bästa sommar, tagga vafan! hehe...
hörshej!


tog en bild av
jenny, på moi, den såg lite somrig ut-


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp en outfit på din skolavslutningsoutfit innan på fredag? :)

kanske man kan få lite tips om hur man själv ska ha det.. litar på din coola stil!

2011-06-08 @ 12:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0