Dag 13 - Denna vecka

Denna vecka har varit upp och ner. Jag har hunnit med att fällt några tårar, skrattat så jag nästan börja gråtat, sovit i husvagn, varit med mysiga vännor, varit med Adam, saknat Adam, sätt en häst ha stånd, cyklat överallt, haft det mysigt på storsjötaket, fikat hos farmor, tagit en väldigtväldigt kort bloggpaus, firat midsommar i världens dåligaste väder, dansat och sjungt allsång, ringt för alledes för mycket, slösat för mycket pengar på onödigasaker, fått en återigen crush på Charlie Gustafsson, spelat fotboll och märkt att det gör ont i rumpen :(, längtat till storsjöcupen, blivit glad, blivit ledsen, jag har insett att mina vänner är verkligen mitt allt, inset att det är sommarlov osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0