Live life for the moment beacuse everything else is uncertain



Vem är i rummet med dig: ja jag är själv just nu....
Vem fick du sms av senast: adam
Vem tänker du på nu:adam :)
Vem pratade du senast i telefon med: mor
Vems hus var du i senast: jennys
Vem önskar du att du var med nu: tomten, hahahaha
Vem är din favorit släktning: elias är ju rätt så cool!
Vart är din telefon: bervid mig :D
Vart är din mamma: nere tror jag
Vart är din pappa: samma
Vart sover du: i sängen mest
Vart handlar du mest: ica
Vart fick du tag på tröjan du har på dig: bikbok
Vart åkte du senast med bil: till kyrkan
Vart i ditt rum är du: vid min data
Vad åt du senast: julskinka:D
Vad drack du senast: julmust
Vad är de för färg på dina byxor: jag har inga byxor just nu
Vad är den närmaste saken som är blå: polkagrisen som ligger ett x antal meter ifrån mig
Vad gillar du mest med skolan: rasterna, nerå. min klass :')
Vad är din favorit färg: vinröd
Vad är din favorit hemsida: bdb <3333333333333 fast ne, facebook lär det ju vara, weheartit är också jätte bra!
Vad är ditt favorit sko-märke: converse
Vad hör du just nu? : tvn
Vilken film såg du senast: one day
Varför går du i skolan: för att jag vill bli rik när jag blir stor
Varför repeterar nyhetsuppläsarna sina rapporter? ask google
När är din födelsedag: 18 november....
När köpte du senast nya byxor: allt för länge sen :(
När var senaste gången du tände ett ljus: idag!
När var du senast i skolan: i fredags
När träffade du din pappa: för ungefär en timme sen
När duschade du senast: idag
Sovit i en annan säng: ja
Tyckt att din kusin är het: hahaha, jag har ju varit kär i min kusin så ja!
Sovit naken: ja det har jag faktiskt
Kört över hastighets gränsen: ja
Målat om ditt rum: ja
Dansat framför en spegel: haha ja :(
Fått hicka: ne jag är efter
Dumpat någon: ja
Stulit pengar ifrån en kompis: gudnej!
Varit i slagsmål: ja
smugit ur ditt hus: det med
Haft känslor för någon som inte haft det för dej: jag tror det
Blivit arresterad: nepp
Hånglat med en främling: aa
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar: yes, i'm a badgirl ;) hahahah
Varit förälskad i en granne: nej
Struntat i skolan för att göra något roligare: nepp
Sovit i en säng med någon av samma kön: japp
sett någon dö: ne
Varit i ett plan:yep
Kysst en bild: hahaha har jag säkert! :D
Sovit till 3: yep
Älskar eller saknar du någon just nu: ja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0