Goodbye

jag gillar..
jag gillar när det är helg/lov och jag har planerat vad jag ska göra.
jag gillar när någon är snäll mot mig och ger mig kramar.
jag gillar när jag har fina kläder på mig.
jag gillar när jag får veta att det är god mat till lunchen.
jag gillar när jag får något utan att veta det, överaskning kanske det kallas också.
jag gillar när jag har hittat en bra låt som går på repeat i en vecka ungefär.
jag gillar vintern.
jag gillar att vara i åre.
jag gillar när adam säger att jag är fin och när han säger att han älskar mig.
jag gillar bullar.
jag gillar när man kommer hem och det luktar bullar.
jag gillar när det börjar närma sig jul (vilket det gör just nu).
jag gillar mina vänner.
jag gillar när man får sova hur länge man vill.
jag gillar att duscha i flera timmar i jätte varmt vatten och sen kallt på slutet.
jag gillar att kasta snöbollar på andra.
jag gillar att reta folk.
jag gillar att sova.
jag gillar att skriva.
jag gillar när livet är skit bra och det inte ens finns några beskymmer.
jag gillar att vara lycklig.
jag gillar när jag får nya mobiler och man känner sig så fräsch.
jag gillar att lyssna på musik, gå/åka bil och tänka.
jag gillar att mysa.
jag gillar att vara ute med massa roliga människor och bara ha jätte kul.
jag gillar när jenny och ida skrattar.
jag gillar när adam är glad.
jag gillar när alla i min omgivning är på gott humör.
jag gillar när jag känner mig smal.
jag gillar popcorn och godis.
jag gillar att "burra" ner mig under täcket och somna jätte tidigt.
jag gillar så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0