TJAAAAAAA

vilka är dina närmaste vänner? denise, jonas, johanne, ida, jenny och linn <3
5 saker du inte klarar dig utan? mobilen, vänner, adam, godis (hihi) och familjen.
hur skulle du kunna beskriva dig själv? jadu, ful, störd, rolig (jag är as rolig!) osv.
vad är du nöjd med på dig själv? mina ögon typ o.O
hur blev du o adam tsm? haha vi smsade och sen träffades vi :')
favrit film? hitta nemo, ja jag är fortfarande 3 år.
bästa vän? jenny
kille? vadå kille? haha
vem är den snyggaste kompis du har? alla är fan stek heta, haha
vem hatar du mest på din skola? alla sär lärare, hihi
bor? jorden
ålder? 13 -.- SNART 14!
skola? storsjöööö
sommar/vinter? V I N T E R
max/mcdonalds? båda!

tog bort några frågor också, som jag inte ville svara på.. och föresten, ni är sämst på att fråga, hihi.


Kommentarer
Postat av: vfvfdf

hej jag har sett bak i arkivet att du har sådana bilder,alltså där du lagt ihop flera bilder så bilen hoppar mellan bilderna i samma bild, hahah hoppas du förstår? och vart har du gör du sådanna bilder?

2011-08-28 @ 20:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0