Ramlar dåliga gatan fram

känner mig så jävla otrygg, vet inte vad jag känner längre, vet inte vad jag vill.
har ingen anning om vad jag ska göra, allt känns så himla ostabilt. känns som om jag ska falla ner till botten när som helst.
hittar ingen tröst längre.
orden snurrar i huvet, ord som inte vill komma ut.
jag är osäker och otrygg.
jag är inte ledsen, jag är inte arg, inte sur, bara tom. jag är tom. det är den värsta känslan som finns. man vet inte vad felet är. och om man inte vet vad felet är så vet man inte hur man ska göra för att allt ska bli bättre.
jag är tom.

 random bild-


Kommentarer
Postat av: tova

nu finns bilderna från ''festen'' om du ville ha dem ;)

2011-08-15 @ 20:02:24
URL: http://toovasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0