min dag i ord.

.. ja, som ni nog vet så har min uppdatering varit dålig under dom senaste
dagarna, men jag har varit social med mina kompisar :)
men jag tänkte berätta lite vad jag har gjort idag & igår.

igår så bestämde jag, jenny, linn, emmae, johanne & jonas att vi skulle sova i tält, så vi gjorde det.
vi åkte på ica & köpte godis. som vanligt flumade jag & jenny. :P
sedan åkte vi tillbaka till mig. vi sovde på min gård.
vi började fixa lite i tältet, & sedan satte vi oss i de & hade myys.
när klockan var cirka 01:00 så behövde alla gå på toa, men jag hade ingen nykel in så vi fick gå i skogen.
& under hela natten fram till halv 4, så gjorde vi allt mellan att köra kubb, till att gå i skogen & mysa i tältet.
tältet var tyst ungefär vid halv 4, & vi vaknade upp vid 6 tiden. så ni kanske förståår hur trött jag är.
jaa, så idag har jag varit på lövsta också. jag åkte frittfall & draken för första gången idag. smått stolt.
jag brände ryggen också, & nu svider det soom f*n.
efter det åkte jag hem & åkte på träning.
& nu sitter jag här i mysdress, kollar på fotboll, det åskar&blixrar ute, & jag är trööööött.


btw, grattis till jonas som fyller 13 år idag :)

pusssssssssssssssssssssss.



jäätttteegammaalbild. ;S


Kommentarer
Postat av: Minna (L)

Var den stora poolen uppen på lövsta ? <3

2010-06-28 @ 22:14:51
URL: http://lillminnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0