dag 10

Min drömkille, ska bli väldigt kul att skriva.

min dröm kille ska vara otroligt snygg, snäll, ha magrutor, och mycket mera ytligt.
dock ska han inte vara för perfekt, utan unik, fattar ni? han ska vara snäll mot alla men snällast mot mig. han ska ge mig komplimanger till mig varje dag, haha.
jag ska även kunna smsa/ringa/prata med han när som helst, han ska liksom alltid kunna finnas där.
nämnde jag magrutor? jo de gjorde jag, HAN SKA HA MAGRUTOR OCH BIFF SOM IN I HELLVETE! haha, bra klädsmak är också jätte viktigt.
fint hår, fina ögon och ögonbryn är också gulligt, man ska kunna smälta i ögonen.
han ska vara UNDERBAR!




typ så, fast inte exat :) inte så perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0