dag 07

Jag har tre bästavänner som jag tänkte skriva om!



Emma Engman. underbar på exat alla sätt, du är söt som socker och är nog den som visar att hon älskar mig mest. och de gillar jag.
med Emma kan jag vara mig själv och vi har alltid kul. vi kan skratta och prata ut, precis som de ska va. vi har nog tusen minnen, och alla är bra.
jag älskar dig Emma jätte mycket!



Jenny Forslund. unik, speciell, och de är grymt. för dig kan jag berätta allt jag känner, du finns alltid där dag som natt. underbart!
att vi bråkar spelar noll rolll, vi gör så eftersom vi är speciell! vi har trehundra minnen, haha puss på dig.
att vara med dig gör mig glad.
jag älskar dig Jenny så mycket!




Johanne Römo Mella. snällaste personen som finns. du finns liksom alltid där om jag har problem, du säger alltid bra saker och allt reder ut sig. tack för du alltid står på min sida. du är galen och jätte jätte fin. så otroligt fin!!!
om jag skulle förlora dig skulle jag dö.
du är underbar Johanne.
jag älskar dig så himla mycket!




Vi tre förevigt, vi va de så vi sa?
JAG ÄLSKAR ER MEST!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0