dag 06

Min dag i detaljer, typ :)

jag vaknade klockan halv sju och då var jag uppe med tuppen. inte ens trött. helt sjukt. jag fixade mig och åt frukost. sedan kollade jag julkalendern.
skyndade mig att borsta tänderna och tog på min mina ytterkläder för att gå och möta Tova. vi mötte varann och sedan mötte vi Ida. 
vi forsatte vidare till skolan där vi började att ha No, vi hade kemi och höll på med gas och sånt. efter de hade vi Matte, jätte tråkigt som vanligt. efter de hade vi Svenska, dock var de ganska okej.
efter de åt vi äcklig lunch. sedan idrott, den var skoj. 
prov i syslöjd där näst och sen vill jag inte direkt gå in på detaljer efter provet. haha.
efter skolans slut traskade jag mig hem i snön med johanne, sandra och krisitna. mysigt! 
jag kom hem och sedan åkte jag på träning. träningen gick inte bra. 
och nu sitter jag här, ska äta kebab. duscha och sen ska jag på gården för att övernatta (dygna).

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0