:)

louise om Just because the relationship ended, doesn't mean the feelings did:
vart redigerar du dina bilder?
svar: picnik, photoscap, instagram och picasa :)


elin om Det finns ingenting kvar:

           vad gör man på konfirmationsläger och när du bara går till krykan?

svar: på våra konfirmationsläger så pratade vi för det mesta om gud, gjorde olika övningar osv. sen hade vi ju fritid och då var vi alla med varann och hade faktiskt ganska roligt. när jag går till kyrkan så har jag as tråkigt, jag somnar typ, haha. men då sitter vi i 2 och en halv timme och pratar om gud.........

anonym om Du vet inte vad du har förrän du mister det:
känner du tim eriksson bra?
är ni vänner eller lite mer?
puss
svar: haha ne jag känner han inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0