Tre ord, jag älskar dig

jag har alltid vetat att du är en sån person som kan bli bättre, och det har du blivit. men jag kan inte släppa alla saker du gjort mot mig och gå vidare, jag kan fan inte det, för dom sakerna sitter i huvet hela jävla tiden. förlåt.
kommer sakna allt vi har gjort, allt vi har haft. alla stunder du bara har hållt om mig och sagt '''vet du matilda? jag älskar dig'', alla dom stunder kommer jag sakna så det gör ont. alla stunder jag har kännt mig älskad av dig, alla stunder du hjälpt mig när jag mått som sämst, kommer aldrig glömma dom, kommer aldrig glömma dig.
kommer alltid älska dig, vad som än händer, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
det gör så ont, så jävla ont..

kör på en bloggpaus, tjarå

Kommentarer
Postat av: josefineedlund

Älskade älskade älskade Matilda.

Det värsta jag vet är när mina vänner mår dåligt. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få dom på bättre humör.

Vet du Matilda, även fast vi inte pratar eller träffas så mycket så ska du veta att jag finns för dig i alla stunder !

Kom ihåg det Matilda, också hoppas jag att du mår bättre snart. Älskar dig

2011-09-25 @ 09:04:48
URL: http://jagkallaslilljosse.blogg.se/
Postat av: Kanske inte vad du menar, men det är iaf något du kan tänka på!

Matilda tänk efter före, innan du gör något. Så du inte ångrar dig!

Prata med varann och lös allt. Försök att förklara hur du verkligen mår och om det inte blir annorlunda... Ja då gör du vad du känner för!

Kram vännen!

2011-09-25 @ 18:40:11
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0